5 sanningar

fem sanningar om mig själv som ni kanske inte visste!

  • jag är livrädd för småkryp såsom flugor spindlar myror osv. euw
  • tack vare alla skräckfilmer jag har sett så är jag mer mörkrädd än jag någonsin har varit. jag springer alltid och hoppar i soffan/sängen efter att jag har släckt ljuset ifall att det skulle vara någon under sängen.
  • jag har svårt att lita på folk som en gång har svikit mig, tror oftast inte på ett skit av vad den/dom personerna säger.
  • jag har haft en ätstörning, och det finns fortfarande saker som gräver i mitt huvud hela dagarna varje dag efter den. tänker ständigt på hur jag ska göra för att minska i vikt och hur/vad jag ska träna. vissa tror att jag är dum i huvudet men det är jävligt jobbigt. jag tror att dom här tankarna aldrig kommer lämna mitt huvud så som det känns nu. det är inget jag är stolt över men det är heller inget jag ska behöva skämmas över.
  • jag har aldrig haft ett förhållande som har varat länge och varit riktigt riktigt seriöst. har därmed varit singel större delen av mitt liv och jag trivs så! fri som en fågel ;-)

Där fick ni kanske lite saker som ni inte hört förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0