2011

nu är det nya året här! känns dock ingen skillnad men ändå ^^

nyårsafton började jättebra hemma hos jacko, vi åt middag och sjöng karaoke och lockade/plattade håret på varandra osv sen var vi redo! men vem kom inte och förstörde allt om inte farbror blå? jag + alla andra förutom joyo och maria blev av med all alkohol.
men vi var snabba att fixa nytt, kanske inte det bästa man kan dricka men vad gör man inte när man är desperat? haha. vi fick tillbringa tolvslaget tillsammans med en hel jävla poliskår tror jag! piketbussen kom och ambulansen kom för att såklart skulle någon börja bråka. ingen riktigt fest utan bråk tydligen :-)

idag har jag inte mått så himla bra faktiskt, men jag lever :-D heh. har tyvärr inga bilder från igår, det var joyo som fick stå för fotandet för min kamera dog :-(

jag hade inga nyårslöften detta året. eller jag har ju bestämt mig för att ta tag i mig själv och börja träna. vill ju inte komma och se ut som någon jävla deg till beach 2011 ;-) haha. får väll se hur seriöst jag kommer ta tag i detta, om jag känner mig själv rätt så brukar det bli mycket snack ingen verkstad när det gäller sånt här..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se ut som en deg? du säger att du har haft en ätstörning. Folk som har haft det skriver aldrig ut på sin blogg eller berättat att man är tjock osv!

jag känner folk som har det, och dom är verkligen inte som dig! Du vill bara ha det bekräftat, att du är smal! men du har ingen rumpa och inga bröst!

hur kul kan det var och ligga med dig !

skrattretande är du!

2011-01-23 @ 01:36:56
Postat av: emeli

som jag skrev så tycker jag inte att man ska skämmas över det, och jag skäms inte. förr mådde jag jätte dåligt över det men nu har det gått snart tre år och jag har liksom kommit över det. nej jag vill inte ha något bekräftat från någon. jag tycker själv inte jag är smal och jag skiter i om någon annan tycker att jag är tjock eller smal för jag bryr mig inte jag vill bara vara nöjd med mig själv.

och eftersom du så väl vet att jag inte har några bröst eller någon rumpa så måste du veta vem jag är och då kan du väll lika gärna säga vem du är och stå för dina åsikter?

du känner folk som HAR en ätstörning ja, men jag har inte det jag har haft en och det är väll klart att jag inte insåg det då utan det är något jag har insett nu. det är väll en jävla skillnad eller?

2011-01-23 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0