vill ha helg nuuuuuuuu

hello!

sitter och kollar runt lite på olika bloggar och så kom jag in på fokis blogg och jag kom på hur gärna jag vill flytta utomlands, gud vad det vore skönt! men det är bara önsketänkande tyvärr :-(

idag har jag varit duktig, gjorde klart min novell och "helvetes tratten" i svenskan, sen laddade jag även hem en riddares historia och kollade på den eftersom jag varit sjuk alla gånger vi kollat på den på lektionerna :-) så ska bara skriva en recension om den sen är jag nästan klar med grejerna som ska vara klara denna veckan! skönt :-)

längtar hur mycket som helst till helg också! jag har varit nykter i flera veckor men på fredag ska jag bryta min nykterhets cirkel, och bryter den det gör jag med ingen annan än jacko ;-) haha! men måste hinna med boxningen innan festandet också, viktigt! och en annan sak som jag vill hinna med är att färga mitt hår innan helgen! ska lägga i en ljusbrun med röda nyanser i, trött på att vara blond nu! inte min färg tror jag även fast min riktiga färg är blond.

nu ska jag gå upp och bädda ner mig i sängen för att sedan vakna av en otroligt irriterande väckarklocka som vill ha upp mig till det värsta som finns.
puss på er ;*


oldtimes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0