söndag, tråkiga söndag.

är ni bakfulla? ;-)
det är inte jag! trodde jag skulle bli det men jag mår finfint :-D igår var jag ju i borgvik med jacko och maria som ni vet :-) jag hade roligt och jag gjorde inte bort mig, helt perfekt det! ;-)

sov hos maria och så kom pappa och hämtade mig o jacko vid tolv ungefär. när jag kom hem gick jag raka vägen upp till badrummet och la mig i ett JÄVLIGT skönt bad! gjorde inpackning i mitt hår och sköljde ansiktet med massa ansikts vårdgrejer. man måste ju ta hand om sig själv någon gång emellanåt :-D hihi.

nu ligger jag i soffan och laddar ner lite filmer, ska kolla på titanic för nu var det för längesen jag kollade på den! och sen ska mamma köpa pizza till oss, fy på mig men jag är så jävla sugen så ska faktiskt unna mig det idag :-D



älskar er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0