scary movie 2

är hemma hos pappa nu och scary movie 2 går på femman, tröttnar aldrig på den filmen. så jävla vidrig han med fingrarna! hahaha tickle tickle! jag och min bror kan skratta hur länge som helst åt han! vider :-D

idag var jag på lyft passet, våran tränare införde några nya övningar och jag känner nu att min röv är som en deg med smärta, kommer kännas imorgon det :-) men så de ska va! huhu

har inte så mycket mer att skriva, är allmänt ointressant nu som jag alltid är i denna fula bloggen utan läsare, men whatever :-D


nu ska jag fortsätta kolla på filmen!
puss ;*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag läser alltid din blogg ;) Kram

2011-02-24 @ 13:56:01
URL: http://alkemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0