missar det jag har längtat efter hela veckan. buhu :'(

hej!
idag är det fredag, som jag hoppas ni alla redan vet ;-) har inget inplanerat direkt, skulle på boxningen som vanligt men mamma jobbade och ingen annan kunde följa med så nu är jag på kasst humör för jag har längtat efter denna träningen hela veckan! men men, ska köra ett zumbapass senare istället för på något sätt måste jag träna i varje fall :-)

idag var vi bara sju stycken i skolan, resten vet jag inte vart dom var. typ alltid någon som är hemma i våran klass på fredagar :-) haha.
får se vad jag hittar på senare, om jag drar ut eller om jag stannar hemma. beror på om förkyldningen släpper lite eller inte, ska ju till sunne imorgon och åka skidor en hel dag och jag vill inte riskera att bli ännu sjukare innan dess :-)

nu ska jag ladda hem någon film och mysa ner mig i soffan.
puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0