lär känna mig lite bättre!

Namn: emeli
Piercingar: två i tungan en i överläppe, har dock haft piercingar lite överallt innan :p
Tatueringar: åtta stjärnor på magen
Längd: 162 eller något sånt skulle jag tro
Skostorlek: 37
Hårfärg: blondieee
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: önskar det varje dag.
Tänker du på självmord: nej
Dricker du alkohol: ja
Använder du droger: nej
Röker du: ja
Vilket shampoo använder du: jane helen
Vilken parfym använder du: olika varje dag typ, men mest britney spears midnight och någon mer britney som jag inte minns vad den heter
Vad är du rädd för: Spindlar eller är rädd för alla småkryp nästan, mörker, skräckfilmer (fast kollar på dom ändå) finns tusen saker till men orkar inte skriva alla!
Gillar du att tvätta: tycker inte det är kul men inte tråkigt heller, så spelar mig ingen roll direkt.
Gillar du berg- och dalbana: ofc!

SENASTE..
Film du hyrde:
hyr inte filmer
Film du köpte: köper dom inte heller, haha.
Låten du lyssnade på: skin  - rihanna
Låten du hade på hjärnan: ja jag är lycklig ja jag är lycklig, ja jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag... hate it!
Personen du ringde: mammaaaa
Tv program du tittade på: simpsons
Personen du tänkte på: homer bara för att jag skrev simpsons. haha

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
ja
Gråtit över en flicka: nej, inte på det sättet.
Varit i slagsmål: nej, jag slåss väll inte heller :-D
Blivit arresterad: inte arresterad direkt, men ah :-)

ANTAL..
Gånger du varit kär:
på riktigt, 1 gång
Gånger ditt hjärta brustit: kan väll inte säga att mitt hjärta brustit någon gång riktigt, har bara blivit riktigt sårad ett antal gånger. men det är inte samma sak
Hjärtan brustit på grund av dig: vet ej
Tjejer du kysst: oj, blir väll några stycken när man är full o cp
Gånger ditt namn varit med i tidningen: inte en aning faktiskt
Ärr du har på kroppen: måååååånga


SENASTE..
Bok du läste:
läser inte böcker
Personen du fick mail av: vet inte
Personen du fick brev av: haha, inte en aning
Personen du fick sms av: ted
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ, över två år sedan? eftersom min familj inte bor tsms så blir det ju lite svårt :-)
Saken du köpte: internet shoppade en sån där jag bloggade om i förrgår eller när det var :-)
Vad har du gjort idag: varit i skolan och sen varit med carro en stund
Var det kul: jadå
Hur tidigt stiger du upp: ska egentligen gå upp sex men eftersom jag är världens tröttaste så går jag upp halv sju eller något :-)
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra idag: plugga :(
Är du seriös: inte allt för ofta, men kan va om jag vill!
Vad är du allergisk mot: ingenting, överkänslig mot apelsiner om jag äter för många. haha!
Var har du ont: ingenstans just nu, helt otroligt
Använder du hårspray: ja, men inte varje dag
Kan du stå på händer: haha nej, sist "tappade jag armarna"
Favorit serie: solsidan

DET ELLER DET...
Håkan Hellström eller The Ark:
ingen av dom! usch
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: lars winnerbäck helt klart
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: ja!
Är du glad nu: ja :-)
Var du glad igår: ja, för glad!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: vad brukar man dansa till? drama filmer kanske?
Stockholm är: en stad som är kassss med otrevligt folk
Göteborg är: en bra stad :-)
Kan du sjunga: Ja det är klart jag kan, men lovar inte att det låter bra
Mer värt än guld: vänner och familj. och mobilen
Spaghetti eller makaroner: makaronaaaaaas
Ett land jag helst vill besöka: jamaica, thailand är dom två länderna jag helst vill till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0