gillar fan inte måndagar jag.

måndag, innebär en ny vecka och ännu mer äckelbajskiss skola :-( menmen, dagen är snart slut och då är det en dag närmre helg i alla fall! skön T

idag har jag varit i skolan och gått igenom fordonsprovet som jag total misslyckades med sist, men på onsdag ska jag klara det. måste iofs göra det eftersom jag bara får ett tillfälle att göra om det! vi fick sluta halv ett och då tog jag och tjejerna tåget vid ett.

hängde med joyo hem o vi kollade på landet för länge sedan och busade med maya :-D sen blev det träning som jag inte var sugen på för fem öre men såklart åkte jag iväg ändå och jag var yr och lite illamående under hela passet så blev lite rädd att jag skulle svimma faktiskt men det gick bra ändå! som tur var.. haha.

nu ska jag lägga mig och träna på provet lite och sen ska jag nog kolla på någon skööööööön film, o sova :-) hähä

alla hjärtans dag idag också, och ingen att fira med ;-) hheheheeeeeee. men trivs bra ändå!


jaja, puss o kraaaaaaaaaam. nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0