fffffffredag!

godeftermiddag eller vad fan man säger :-)

ligger i soffan och fördriver tiden med datorn :-) ska med bussen vid två till grums och köpa hårfärg! inte blond denna gången heller, ni får se senare eller imorgon vilken färg det blir ;-)

idag ska jag ut för första  gången på cirka två månader, helt otroligt att jag inte har druckit på så länge! men jag bestämde mig för att fokusera på träningen för att komma igång och jag lyckades! lite duktig är jag ibland :-D

innan jag drar ut ska jag på veckans boxningspass, kommer bli en perfekt fredag!

Kommentarer
Postat av: Sveinmichelle

good site, need more information! Thank you

2011-07-13 @ 10:33:08
URL: http://sveinmichelle.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0