Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän heter sara och hon är den underbaraste personen i hela världen. jag träffade henne på BB när hon föddes då jag var ett år sen dess har vi hållit ihop i vått och torrt! det finaste med min bästa vän är att hon ALLTID förstår mig och stöttar mig. vi har så många fina minnen tillsammans och jag ångrar inte ett enda! det finns så mycket knäppa saker vi har upplevt och gjort, som en gång när vi var små snodde vi gölies (saras mamma) röda läppstift och målade hela oss själva röda. sen kom vi ner och var jätte stolta över vårat verk! eller i marocko när vi var 6-7 år, då gick vi in på farmors hotellrum och skulle bada, men det slutade med översvämning med skum överallt och en jävligt förbannad städerska. det är sånna här saker som gör att hon är den bästa som finns, vi gör så knäppa saker och jag älskar henne mest på denna jord! ♥ forever and always!








min andra halva, någon jag aldrig klarar mig utan!

Kommentarer
Postat av: sara din kusse

du är min allra bästa vän och kommer alltid vara. det du skrev betyder så himla mycket för mig!

alltid du & jag.

JAG ÄLSKAR DIG MIN BÄSTA VÄN OCH VÄRLDENS BÄSTA KUSIN! <3

2011-02-01 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0