borgvik by night? h3h3h

hellooo!
sitter just nu och lyssnar på musik och väntar på att jacko ska höra av sig, sen bär det av mot borgvik till maria och sedan vidare på busigheter :-D har varit inne hos grannen idag på oriflame utställning eller vad man ska säga?
fick mig ett läppglans med lip plumper, märker dock ingen skillnad på läpparna men färgen var fin i alla fall ;-)

funderar på om jag ska göra några lockar i håret eller om jag ska ha det rakt? får se!
har ju färgat bort den blonda färgen nu också, är numera brun/röd hårig och jag trivs som firren i vattnet :-D! hihi.


tagen med min kamera!

den här är tagen med kameran på dator så den ger ju inte färgen rättvisa, men lägger upp den ändå :-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0