4/2-11

skrev nyss ett långt jävla inlägg men nej, såklart försvann allt.

sitter och väntar på pappa för han är på brandt och fixar lastbilen. sen ska jag åka med en stund och efter det blir det boxning.

denna veckan har jag varit sjuk förutom i måndags. har levt på treo och halstabletter och äntligen igår blev jag fri från halsont och nästan all huvudvärk. men med min otur så fick jag såklart världen kramper i magen vid sju tiden och sen vaknade jag ett flertal gånger under natten av smärta. och imorse skulle jag till skolan men jag hade nog stängt av klockan i sömnen för jag vaknade halv tio och då kunde jag inte komma ihåg att klockan ringt.

nu ringde pappa och sa att han snart var här, ni får en snabb bild på mig. osminkad och uppsatt hår, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0