People are not mirrors, they see you completely different than the way you see yourself.

Ingen snö idag, hur lycklig är inte jag då? :D hatar snö äckelsnusk.
Försov mig imorse till kvart i nio och vi börjar kvart över, blev bara fem minuter sen, bra kämpat emeli! yää
.
Får fin besök av min bästaste moster och lilla olivia sen, köpte kakor så att det i alla fall finns något att bjuda på för tror inte dom vill ha yoghurt eller ägg precis... senare kommer linn och sover här också! myZ
.
tvättar idag, får se om jag kan behärska dom här tvättmaskinerna, det är inte helt säkert! krymper väll vartenda kläderplagg jag har så att jag får gå naken imorgon.
Kom på en sak som jag skulle ha önskat mig i julklapp också, en våg! lider verkligen när jag inte kan väga mig varje dag, är liksom lite besatt av det och nu är det pina för mig när det inte finns någon. uhja. nu ska jag diska och tända lite doftljus, hatar att det luktar nytt här inne men inte fan försvinner lukten även fast jag har använt ett helt jävla paket ljus på en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0