When butterflies are in love, do they feel humans in their stomach?

tredje dagen i skolan avklarad, har varit ganska drygt eftersom vi har varit uppe på transport ända sen i måndags och det finns ju inte sådär jättemycket man kan göra när skolan precis har börjat. först idag fick vi lite att göra men det var utomhus grejer och jag frös så äckligt mycket, ville döööö.
om tre dagar bär det av till turkiet, ska bli så himla skönt att få lite färg och komma bort från regniga sverige!
Går inte sådär jättebra på lägenhetsfronten heller.. finns inte en enda ledig etta och något annat har vi inte råd med så det är bara att vänta och hoppas på att någon flyttar ur sin etta snart!
nu ska jag blåsa håret! ha det braaaaooo
sara och jag!
ser ut som att jag nyss hade gråtit, men det hade jag ikke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0