something you said kept me up all night.

Har nyss plockat ihop älsklings kläder eftersom han bor hos sin bror nu, kändes riktigt ledsamt eftersom han har varit här hela sommaren och nu helt plötsligt ska han inte vara här, hemskt ensamt på mitt rum nu, vill inte ens sova här nere. men så är livet, skolan börjar snart och allt tråkigt som hör till. t.e.x som att gå upp as tidigt, inte orka något efter en dag i skolan, prov/läxor och ah ni fattar vart jag vill komma..
ska i alla fall färga håret nu och sen vet jag inte vad jag ska göra.
Älskar min älskling över allt annat, han är det finaste och bästa jag har!<3

Kommentarer
Postat av: marie

då packar du dina saker och kommer kommer till teddy så fort du kommit hem igen ;)

2011-08-12 @ 20:07:33
Postat av: emeli

haha ;-)

2011-08-22 @ 17:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0