-

dålig uppdate, jag vet. men det är faktiskt sommar och nu när det ÄNTLIGEN har kommit lite sol på dagarna så vill jag passa på att njuta av det :-) som jag skrev i förra inlägget så har sommaren gått jävligt fort! känns som att jag inte har hunnit med något alls nästan, men det är väll skönt det med, en helt lugn sommar för en gångs skull? :-) det börjar närma sig resan till turkiet med mamma, mormor, sara och gölie. längtar som satan! fast längtar inte till att vara borta från älskling i en hel vecka, kommer svida det!
han är i karlstad idag och han har varit borta i 4-5 timmar och jag saknar honom redan hur mycket som helst. nästan farligt sånt där..
om han kommer hem idag så ska han få installera sims2 djurliv åt mig, för det klarade varken jag eller jon förut.
jaja, nu har jag väll inte sådär jätte mycket mer att säga tror jag, så den/dom få personerna som läser denna ruttna bloggen får ha det bra och så kanske det hoppar upp ett inlägg snart igen, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0