vit som ett lakan

igår blev det en tur till sjukhuset, har aldrig i hela mitt liv upplevt en sån smärta alltså. låg och grät i över en timme och kunde inte röra mig + hög feber som kom på typ fem minuter. proppade i mig lite värktabletter som lättade på smärtan i magen.
på sjukhuset fick jag göra en gynundersökning, urinprov och blodprov. det visade ingenting men jag fick utskrivna infektionstabletter för hon trodde att jag hade äggstocksinflammation så jag hoppas verkligen att dom funkar! annars blir det kvinnokliniken på måndag :p hon sa även att jag var jätteblek och att mina läppar såg blåa ut nästan och nu när jag tänker efter så ser jag inte speciellt frisk ut i ansiktet, ser mer ut som en levande död.

tror ändå att jag ser lite friskare ut idag :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0