torsdag

kollar på göta kanal som går på tv4+. ful film.
nu är påsklovet snart slut, suger jävligt hårt kan jag lova, är skoltrött som ett äckel. men lovet har varit bra, har varit hos ted sen i måndags och det har varit det bästa på hela lovet! ♥

imorgon ska jag ju göra min superhemliga sak också! eller ja, nu är det ju några som vet om vad jag ska göra så det är väll inte sådär super duper hemligt längre, men ändå ;-) kan tala om att jag är nervös och har lite beslutsångest över detta! menmen.

nu ska jag gå och göra mig klar för sängen för imorgon ska jag upp tiiiiiiidigt, lite jobbigt eftersom jag dom senaste dagarna har legat i sägen tills typ två-tre tiden på dagen :-) illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0