the show must go on

godmorgon! eller för mig är det inte någon speciellt god morgon, snarare en ond morgon.. stannade hemma från skolan för jag hade jätte ont i magen imorse så jag tog mig inte upp från sängen. känns som att det är dags att ringa barnmorskan och be henne kolla upp vad problemet med mig är. känner mig dock inte så sugen på det eftersom jag verkligen inte trivs med henne.. :/ jaja, vad händer idag då? ska läsa ut min bok i engelskan sen ska jag skriva en recencion om den eller hur det stavas. ska även göra det om filmen "en riddares historia". är efter med mycket i svenskan så ska väll ta tag i allt det idag kanske om jag orkar :-)

har kollat runt på lägenheter också, är så himla sugen på att flytta hemifrån. men det är så jävla dåligt med lägenheter i grums så om jag skulle lyckas ordna det med pengar och allt sånt där så får det väll bli något i säffle, nära till skolan och allt :-) men kommer väll skita sig helt ändå eftersom ifall jag skulle flytta får jag inget inacorderingsbidrag eftersom jag har bra bussförbindelse till säffle. surt

nu ska jag lägga mig med en flaska varmt vatten på magen och kolla på film.
puss på er så länge ;*

gammal bild på en skön vurpa jag gjorde en gång i tiden, min födelsedags fest var det till och med tror jag.

saknar ted gör jag också, otroligt mycket! ♥


inside my heart is breaking,
my makeup may be flaking,
but my smile still stays on,
THE SHOW MUST GO ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0