solen skiner idag också!

blir så mycket gladare när solen skiner, så himla skönt! är nästan nyss hemkommen från skolan, gjorde fordons prov idag och jag hoppas verkligen på ett G annars dör jag. tog förövrigt påsklov idag och det ska bli så otroligt jävla göööööööött :-D
nu ska jag göra en smoothie och lägga mig o kolla på en film "hjälp jag är en fisk", hundra år sedan jag såg den! orkar inte gå ut och sola nu för jag har huvudvärk så det får bli senare om solen fortfarande är framme då :-)

igår färgade jag ögonbrynen och ögonfransarna, tycker det ser bättre ut om ögonfransarna är svarta när man är osminkad än att dom är blonda som mina vanligvis är :-)


såhär blev resultatet, duger i krig :-) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0