långfredag

trodde att jag skulle ha massa saker att skriva, men näää. blev helt tom på saker när jag klickade in mig på bloggen :-) haha.

idag är det långfredag och jag kan verkligen hålla med om att dagen har varit lång! timmarna har gått otroligt sakta även fast jag har haft roliga saker för mig. var hos moster förut och åt tacos och sånt, kollade på arthur och minimojerna med olivia och pojkarna, imorgon ska jag dit och sitta barnvakt åt dom :-) ska bli roligt, som alltid :-)
nu på kvällen har jag och mamma suttit och druckit vin och målat naglarna hos monica, vuxen jag är. höhöhöh.

har gått och trott att det har varit lördag hela dagen idag och varit glad för att det inte är sååååå himla länge kvar tills måndag när jag ska till ted, men sen insåg jag att det bara var fredag och då blev jag ledseeeen :-(

menmen, nu ska jag kolla på någon film som går på tven och kommer förmodligen somna för jag är trött som ett jävla as.



ser ut som att jag är flint men jag har bara håret uppsatt ;-)

om en vecka på fredag ska jag göra en väldigt hemlig sak, så ni får hålla utkik ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0