härlig dag!

fick sluta klockan tio idag i skolan, så himla ovärt för mig att åka dit över huvudtaget eftersom jag försov mig också så kom dit vid halv nio ;-) haha.
la mig i solen vid tolv och har legat där till nu typ, så jävla skönt! stör mig dock på att jag köpte en ny bikini men jag är så jävla missnöjd med den och det är försent att skicka tillbaka nu också :-( men ska åka in till stan när jag får pengar och försöka hitta någon som jag inte ser förjävlig ut i vilket brukar vara ganska svårt.

jaja, nu ska jag kolla klart på family guy och sen ta ett skumbad! skönt.
saknar min ted så jävla mycket, längtar tills måndaaaaaaaaaaaaaaag!



Kommentarer
Postat av: hemlo

snygg handduk du :) har en lika daan !!

2011-04-19 @ 16:27:33
URL: http://h0lmberg.blogg.se/
Postat av: emeli

det är ingen handduk, det är en filt sörru ;-)

2011-04-19 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0