go hard or go home

tjatjatjatjatjatja, sitter i soffan och kollar på family guy! sara kommer snart hit och sen kommer gölie o keith på kaffe o sånt eftersom min kära mor fyller 40 idag ;-) tycker inte att hon ska vara ledsen över att bli ett år äldre för 40 är ju trots allt det nya 20, right? ;-)

Idag har jag haft en jättejätte kass dag, mitt humör har åkt upp och ner. var glad ena sekunden och nästa sekund så var jag jätte grinig och kände att jag skulle kunna börja stört gråta för minsta lilla sak typ. mitt humör har varit helt fuuuucked uuuup i tre dagar nu. är säkert den där jävla p-ringen som gör att jag blir cp :s ont i magen får jag av den också, bara positiva saker med den ;-) not.
men, jag får stå ut i tre månader åtminstonde sen skiter jag i det och blir med barn och får åttlingar och blir en fattig hemma morsa som inte har råd med smink eller klippning. så ska jag bli gråhårig när jag är 21. trevligt mys å jaaaaaa.

börjar idag med att äta varmakoppen ist för mat, får se hur länge jag håller ut. eller ja, en måltid äter jag per dag i skolan för jag vill inte ta med mig en kopp o en ful liten påse med pulver o sitta o äta. pinsamt!
jaja, nu är sara här så ska vara lite social med den flickan!


gammal bild från riga resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0