förlåt för urkass uppdatering...

men jag har inte orkat sitta vid datorn dom senaste dagarna :-) har varit hos pappa och tagit det rätt lugnt hela veckan och så.
kan dra min helg lite snabbt om det är så att någon skulle vara intresserad ;-) haha.
fredag: var i säffle och drack och fick äntligeeeeeeen träffa ted, att vänta två veckor på att få träffa han kändes som två år ungefär! haha. blev full som en ah jag vet inte vad, hade roligt under den tiden jag hängde med i skallen i alla fall :-D sov kvar i säffle och åkte hem vid tolv på lördagen, då mådde jag inte bra för fem öre. spydde som ett jävla helvete och önskade hellre att jag dog än att må sådär! fysatan.
lördagen bestod av soffläge och en sväng till grums o köpa pizza, det var välbehövligt efter totaltömningen på allt som fanns i magen, fräsch. hh3h3h3h3

Och vad har jag gjort idag? jo jag pappa mamma farmor mormor lillebror morbror moster och lillkusinen var här hos mamma och åt tacogratäng och tårta eftersom mamma fyller år på tisdag :-) busade med lilla olivia mesta delen av tiden som det brukar bli när dom är här eller när vi är hos dom, världens charmtroll det där :-D

imorgon ska jag med mamma till stan, kanske hittar något litet. vem veeeeet? men nu får ni ha en bra kväll och så ska jag gå och vara ledsen för att ted inte är här :'( buhu.


den här lorten kommer hit och sover här imorgon också, mys!

busungeeeeee

jag och min lilla kisspotta viktorija!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0