snart helg!

lider igenom skoldagarna, känner ingen ork alls. sover mig igenom lektionerna i stort sett. min största önskan vore att jag kunde hoppa av skolan men ändå få pengar, vore något det! :-)

idag försov jag mig till elva ungefär, hörde inte klockan imorse när den ringde. haha
så stannade hemma för det känns inte så värt att åka till skolan och vara där en lektion ;-) idag skulle jag egentligen ha ridit men jag har sån jävla hosta så det fick jag strunta i.
imorgon ska jag ta det lugnt o kolla på film med sara och erica och på lördag blir det årets sista folkrace tävling i säffle :-)! och efter tävlingen ska jag ut och hitta på hyss med mina bästa flickor! :-D


crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0