never ever

jag blir seriöst aldrig frisk, nu har jag ont som fan i huvudet och i kindbenen. kan vara början till bihålsinflammation och det vill jag ju verkligen inte ha!

mamma skulle beställa en tid på sjukhuset om jag inte blev bättre, och man får ju sååååån himla bra service och hjälp på grums sjukhus också. inte.
som ni kanske förstår så åkte jag inte till skolan utan jag stannade hemma. detta var även den tredje dagen i rad som jag försov mig, tror att detta lovet kommer vara väldigt behövligt för min del!

mina planer för idag är, städa rummet, fixa och måla naglarna och sen noppa ögonbrynen! sen måste jag även ringa pappa om ett litet ärende han ska få göra åt mig :-) det är väll min dag i stort sett. imorgon blir det halloween firande och utklädnad! ska bli så kul ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0