deppppppppp

säger bara såhär, läs inte om ni tänker klaga för jag skriver bara av mig för jag är surfitta.


åh, jag har varit hur ledsen arg irriterad och ja jag vet inte allt. vill bara lägga mig och gråta känns det som. allt går upp över huvudet på mig fast att det egentligen inte gör det, kan inte ens förklara för mig själv varför jag är så här.

och jag vill verkligen, med hela mitt hjärta gå ner i vikt men alla tjafsar emot mig och det gör mig så jävla arg för jag behöver ju hjälp, det funkar liksom inte att äta nyttigt längre, måste ha något annat som hjälper. det kokar verkligen inuti mig men inte en enda jävla person fattar, jag mår inte bra av att se mig själv i spegeln såhär.
och jag hatar skolan mer än vad jag hatar allt i hela världen. orkar inte upp på morgonen och komma till skolan och sätta mig vid en jävla äcklig skolbänk o flina med ett patetiskt leende som inte ens betyder ett skit.

jag ska fan bli en arbetslös gammal surkärring, ska ägna mina dagar åt att skrika o gapa på störande ungar, jag ska lukta äckligt o ingen ska ens vilja se synen av mig.
precis så känner jag just nu, jag hatar allt o blöööööööööööö. låter som världens emocpskärmig, men jag vill det.

nej nu ska jag ta mina sura miner och gå och lägga mig, hoppas jag vaknar på rätt sida imorgon annars kommer det bli en jävligt jobbig dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0