25/10-10

hellooo.
sitter just nu och kollar på biggest looser, hatar det programmet egentligen.
idag har jag varit lite hurtig, gick ut och sprang/gick när jag kom hem från skolan och efter att jag gått halva sträckan så la jag mig på marken och gjorde situps och armhävningar helt normal som jag är ;-) hehe.

sen kom joel hit och vi kollade på datorn och spelade smart test! jag var smartare än joel, men det kunde dom flesta redan räkna ut antar jag :-)
sen har jag inte gjort ett piss, imorgon ska jag rida efter skolan. hon som äger melissa (hästen jag rider) ska sälja henne snart så jag ska hjälpa till att rida henne i kondition innan hon säljs. känns tråkigt att hon ska säljas, världens gosigaste och snällaste häst!<3 menmen, sånt är livet. önskar bara att jag kunde ha egen häst, men utan körkort och utan mer inkomst än studiebidraget så kommer det nog förbli en dröm några år framöver. tragiskt nog.


nu får ni ha det så bra och så hörs vi när vi hörs ;-) haha låt helt gammal. blälälläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0