24/10-10

ja ni, har varit en lugn helg för min del. har varit i segmon hos pappa och kollat på film och ätit godiiiiiiiis. fast godiset kunde jag ha skippat för jag har fan gått upp ett kilo på allt gott jag har stoppat i mig! så nu får jag lämna godiset och pizzan bakom mig ett tag tror jag.. tragiskt men sant. heh

idag har jag sovit för det mesta, men har även varit hos sanella och pratat med henne och linn i några timmar.
vill även beklaga sorgen till linn med familj, tänker på er<3

imorgon börjar en ny äckelvecka med äckelskola, kommer kolapsa eller hur fan det stavas efter en dag. men längtar till lovet som kommer veckan efter! grr

men nu ska jag ta och säga godnatt, sov så gott och dröm om mig. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0