trött törstig och kissnödig!

just nu försöker jag reda ut vad som är fel med mig? ;s har varit på sjukhuset och kollat mitt blodsocker eftersom dom på sjukhuset trodde att jag hade diabetes pga allt vattendrickande allt kissande och min sjukt jobbiga trötthet!
men nej, det var inte problemet. ska dit på fredag igen till en läkare eftersom sjuksköterskan tyckte att det låt konstigt att detta.

jag stannade hemma från skolan efter att vi kom hem för jag var huuur trött som helst. somnade direkt och vaknade vid tolv igen. skönt! :-)
ska nog dra mig mot grums sen till joyoooooooo. gosigt!

nu ska jag kolla om jag har några kläder som jag kan ha på mig idag, vi hörs! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0