sjuk igen, kul liv. dö

jag måste verkligen vara helt otrolig!
började må illa och få ont i huvudet när vi åkte hem från kd förut och när vi kom hem hade jag verkligen aaaasont i huvudet så jag la mig på soffan ett tag men det blev inte bättre.

jag tog febern och det visade sig att jag hade 37,5 och jag har i vanliga fall 36 så det var inte så konstigt att jag mådde dåligt :-( men jag drack en sån där äckel alvedon och nu mår jag lite bättre. frågan är ju bara hur jag ska kunna dricka sånna där i skolan imorgon? :-D haha.

nu ska jag plugga på mitt fordonsomprov som jag har imorgon, segt men det är först nu den fruktansvärda huvudvärken har gett sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0