lalalalala

hej på er! har inte uppdaterat på några dagar men jag har inte orkat, ibland känns det jävligt tomt i huvudet och då kommer man helt enkelt inte på vad man ska skriva om :-)!

men jag ska berätta lite om min halloween helg för er + visa lite bilder ;-)
vi "firade" våran halloween hemma hos bästa linn, dansade och hade kul! haha, ingen kunde låta bli hannah´s snygga snopp ;-) den var poppis bland brudarnaaaaaaaaaaa.hehehehe

senare så var vi några stycken som drog vidare till grums, vi satt ute och pratade med massa folk och sen så kom så klart polisen. oväntat liksom, nää. vi fick springa som jubelidioter in i skogen och stanna där tills dom var borta ;-)skönt liv man har i sletgrums.
jag och jacko drog med några idioter hem och där började vi bråka så vi drog hem :-) var en helt okej kväll!

i lördags drog vi ut väldigt sent för det blev lite krångel, men tillslut kom vi iväg. var inte sådär jättekul men det dög. träffade på lite knäppt folk och sen sov vi hos joyo :-)




hannah var lätt snyggast den kvällen! snopphannah




som sagt, ingen kunde låta hannah vara ;-)

och för dom som inte fattar så var jag lady gaga ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0