is kallt

nu har verkligen den där "jobbiga kylan" kommit, det riktigt isar i hela kroppen när man är ute. detta gillar jag inte för fem öre! hemskt om man ska börja längta efter sommaren innan ens vintern har startat på riktigt liksom. och i all denna vinter depp så sjunker självförtroendet faktiskt, det känns jobbigt att kolla mig i spegeln, man ser grå och tråkig ut och alla negativa saker bara bombarderar. nej, vintern kan jag vara utan!

min högsta önskan en så här kall årstid är att vinna på lotto och köpa en villa utomlands där jag kan bo på vintern, fly med fåglarna ungefär. gud vad härligt!

nog pratat om denna negativa årstiden! måste tänka på det possitiva som för tillfället är ullared! åh, kan knappt bärga mig. JAG SKA SHOPPA LOSS ;-)

nu ska jag lägga mig och kolla klart på harry potter och halvblodsprinsen!

god natt och sov gott! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0