ingen kan älska som viiiiiiiiiii

lyssnar på "ingen kan älska som vi" så himla bra låt, och filmen står högt på min topplista också!
jag har inte varit i skolan idag, vilket jag inte var igår heller, har inte kännt mig så pigg fast imorgon ska jag tvinga mig iväg för nu är febern borta! tror jag..

har spenderat min dag med pappa i lastbilen och bara suttit där och stirrat! haha. inväntar pizza nu kanske inte det bästa, kommer bli fet som en gris. fast å andra sidan så lever man bara en gång och då måste man ju få njuta ibland ;-) hehe
senare blir det nog en tur till stan, pappa ska kolla ljusslingor till hans "ren med vagn".


jag ska uppfinna en dryck som jag ska ge till alexander skarsgård så att han blir ung igen, sen ska jag gifta mig lyckligt med han och få två barn. that´s it!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Riktigt bra låt :)

2010-11-27 @ 16:33:16
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Postat av: emeli

japp den är riktigt bra :)

2010-11-28 @ 01:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0