härligt

guuud vad jag älskar att vara sjuk. eller mitt imunförsvar verkar åtminstonde tro det..
har hostat mig aldeles hes, låter ungefär som en rökande alkolist. usch

idag slutade min fordonslärare roman, klagar inte direkt. ska bli skönt att få den nya läraren per! hoppas att frånvaron slutar krångla när vi byter lärare för den har varit väldigt konstig..

imorgon ska jag kanske in till stan med mina sötisar. men det får vi se, hatar att följa med andra när dom ska shoppa utan att jag själv kan göra det. måste skaffa mig ett extra jobb så att jag kan tjäna lite cash! ;-)

jag och joyo gick in på leksaksaffären förut och köpte ett varsitt tefat helt barnsliga :-D åkte lite men det blev så fruktansvärt kallt! mitt hår frös till och med till is :-( och nu är det närmare 20- grader. diggar inte vintern alls mycket kan jag försäkra er om.

får bli ett kort inlägg för min dator dör snart och jag orkar inte hämta laddaren!
puss puss


myser i min nya halsduk som jag köpte i ullared!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0