i need a wish

sitter och lyssnar på världens bästa låt som jacko tipsade mig om, sjukt bra är den! b.o.b ft haley williams & eminem - airplanes. rekomenderas skarpt!

tänkte dra min helg lite kort.
i fredags hade jag linn och mamma hemma kväll med film och godis :) ovanligt att jag tar det lugnt på en fredag faktiskt! jag och linn gick och la oss halv sex på morgonen för vi blev så övertrötta efter att vi hade kollat på paranormal entity!

i går, alltså lördag då så åkte jag jacko tim martina och jonas till arvika hem till andreas för han skulle ha fest eftersom att anton kom hem då :) blev där ett tag och sen blev det vidare mot grums. blev så himla trött i bilen påväg hem så dom fick köra hem mig och jacko :) hih.

och idag har det inte varit mycket aktivitet direkt :) var ute och gick till öna när jag vaknade och sen har jag solat lite och träffat jacko en stund :) nu ska jag lägga mig i ett bad tror jag och sen bli det sängen! ser icke fram emot skola imorgon och sen övningskörs kurs i TRE JÄVLA TIMMAR :-o fyyy


can we pretend that the airplanes in the night sky are shoting stars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0