helgen!

klockan är tre och jag har nyss duschat och tagit på mig kläder. ska åka och sola och sen iväg till pappa så att han kan kolla på mopeden eftersom den krånglar som fan! sen har jag inte planerat något mer idag :-)
är fortfarande förkyld som en get också! hostar hela tiden och imorse när jag vaknade kunde jag inte öppna ögonen. kommer nog åka på ögoninflammation skulle jag tro.

har tagit det rätt lugnt under helgen, i fredags var vi några stycken hos joel. jag och jacko drog till grums för att fortsätta festa där men där var det lika kul som på en kyrkogård så vi drog tillbaks till slottsbron och då blev det kul ;-D körde jacko till grums efter ett tag och sen blev det hem.
igår var jag hos joel hela dagen med bea, joyo, viktor, fannie, mikael och joel då förstås :-) vi gjorde inte så mycket. tog det lugnt bara :-)

har inget mer att skriva men vi hörs när jag orkar blogga igen ;-)

Im still in love with you. I need a miracle I want to be your girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0