hatar insekter!

tänkte bara säga att jag hatar insekter! dom är så jävla äckliga och fula och bläää! det är den enda saken jag hatar med sommar. att man inte kan gå en meter utan att få ett kryp rakt i fejset!

plus att jag är allergisk mot myggor och de älskar mig. fick fem myggbett på fötterna och ett på smalbenet under en natt och de blir ju inte små när man är allergisk direkt. fyfan. vill verkligen att något snille ska utrota alla kryp snart!

nu tänker jag släppa det ämnet och berätta lite om min dag :-) har varit hos pappa i segmon i stortsett hela dagen. jonathan fyllde ju år igår så vi åkte till pappa för att fira honom. stannade där tills klockan nio ungefär och sen blev det hem till mamma och göra absolut ingenting :-) hihi.
fick en tröja av pappas tjej också, jag och hon brukar ha heeeeeelt olika smaker på kläder men den här tröjan gillade jag verkligen :-)!


jag gillade den :-) och jag vet att jag är osminkad och sleten men who cares? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0