trött!

nu tänkte jag faktiskt sova snart och klockan är bara kvart över tolv..! men nu på sistonde har jag blivit väldigt kvällstrött.

haha, kollade på nitro circus förut och dom var i jamaica och tror ni inte att jag blev ännu mer sugen på att åka dit och aldrig mer komma tillsbaks? JO DET BLEV JAG! ibland känner jag mig besviken att jag är född i sverige :( usch gillar verkligen inte sverige.
men min dröm om jamaica kommer aldrig gå i uppfyllelse, så det får förbli en dröm.

imorgon så åker jag till stallet vid ett och sen efter att jag har ridit så ska jag med mamma, maria, putte, nicke och jon för dom ska åka skridskor och grilla ;-) carro ska med också! men vi får höras mer imorgon för nu ska jag kolla på film och sova!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0