trött jag blir!

som ni ser så gjorde jag ett nytt försök att göra om bloggen men det gick åt helvete som vanligt när jag ska göra något! sur jag blir!

måste verkligen ha hjälp med detta så om ni kan med det här så får ni mer än gärna hjälpa mig :-)

idag gjorde vi andra dagen i varmkök. vi gjorde kalvfond, fiskfond och currysås! jag hade väldigt kul med fiskarna kan jag lova! haha, usch. och så halkade jag på ett avhugget huvud som någon hade tappat på golvet.. klant.

efter vi varit i köket så hade vi samhällsprov och eftersom att jag var så arg igår när jag skulle träna så kunde jag ju inte värst mycket :-/ men det är upp till bevis när resultatet kommer hur det gick! solade när vi hade slutat och jisses, jag höll på att bränna smalbenen av mig :-o! tror att det är något fel på tvåans solarium för mina smalben var knallröda och jag skojar inte!

har mycket goda nyheter också! :-D det är inte alls länge kvar tills linn flyttar hem och jag längtar ihjäl mig kan jag försäkra er om! har nog aldrig saknat en människa så mycket som jag saknar henne!

hinner inte skriva mer nu, ska kolla på cougar town ;-)
puss!



osminkad och solbränd, jisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0