shalalalallala

åkte bil med linn och wenche förut ;-) linn fick "rivstart" som hon kallade det, hahah.
vi kollade på hockeyn också och nu är jag besviken vet ni när färjestad inte gick vidare :-( inte för att jag bryr mig så mycket om hockey men när man väl kollar så blir det väldigt spännande ;-) hah.

satt nyss och diskuterade med en kille om varför killar bara vill ha tjejer med en tub idomin i fejset? fattar inte riktigt. han skrev såhär " men testa lite sånt så kanske du också får en kille" och då insåg jag verkligen att de flesta killarna verkligen skiter i utseendet? vad blir det egentligen? det finns faktiskt en insida också. men jag ska heller inte dra alla killar över en kam för jag vet att det finns killar som faktiskt tänker med huvudet. kan nog tro att man måste leta noga för att hitta en bra kille men det finns ju någon för alla så man ska väll kanske aldrig sluta leta eller hoppas?

nog pratat om det, jag blir bara irriterad när jag tänker på vilka idioter det finns!
jag och linn ska kolla på how high snart tror jag ;-) great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0