seg efter en sen natt!

poppar lite musik just nu och har fruktansvärt ont i halsen! usch.
som ni märkte så uppdaterade jag inte igår, fy på mig. men vi hade en liten tjejkväll här hos mig igår så därför ägnade jag mig inte åt datorn :-) vi hade trevligt, förfestade och så. sen drog vi vidare till grums hem till biffen! inte roligaste festen jag varit på men vi gjorde det roligare ;-) på slutet blev jag jätte hes och hade ont i halsen :-( så ville bara hem!

det slutade med att jag och jonas gick till slottsbron, var inte alls jobbigt som jag trodde att det skulle vara :-) kom hem vid fem tror jag. och idag vill jag bara sola känner jag och så vill jag ta hål i naveln! hm, någon som kan offra sig?

ni ska få lite bilder från igår nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0