sängläge på G!

hej på er igen! tänkte bara skriva ett litet kort inlägg innan jag lägger mig och sover. just nu sitter jag och lyssnar på musik, carro var även här förut och vi kollade på tv o åt chips! gott men jag fick lite ångest för jag tränade ju förut och så kommer jag hem och äter chips :( så jag började göra situps! kommer kännas imorgon i magen detta.

imorgon ska jag försöka pallra mig iväg och sola och kanske även träna om carro hänger på! ;-) annars hade jag inte så många planer förutom att jag är lite festsugen men det är väll ingen människa som har fest imorgon kan jag tro? brukar iaf inte vara så när det gäller grums..

ojdå, inlägget blev nog lite långt ändå så jag avslutar här! puss♥


sötast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0