nighhhhhhhhhhht

sitter här och myser med mitt söta lamm pontus som jag hittade i garderoben! hade glömt bort han men nu ligger och han här och gör min säng snyggare ;-) höhöh.

det blev varken träning eller solning idag. istället möblerade jag om mitt rum! så nu är jag nöjd. inte för att det är ovanligt att jag gör det men jag måste ha omväxling! kommer alltså sova gott inatt.
jag mamma och carro kollade på någon sjuk film förut som man verkligen fick panik av! den handlade om ett virus som spreds och dom fick inte sova för då blev dom smittade och blablabla. rätt så okej film faktiskt :-)

imorgon vid halv två blir det stallet, carro ska även med och rida lite har jag planerat ;-) och så ska hon få ta lite bilder på mig och star tänkte jag för jag har inte några eftersom jag oftast är ute och rider själv. så vi får väll se om det hamnar några nya bilder här imorgon!

nu ska jag kolla på how high, den är så skön! så godnatt på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0