ni gillar snö va?

ännu mer snö! börjar undra om det verkligen finns ett slut på det :o jaja, kom nyss hem ifrån jacko för hon skulle testa mina skor som jag hade på balen men dom var lite för små. Hon sanella och massa folk till ska ju på båtresa på onsdag så dom ville ha klack skor men sanella hade bara hittat för små och jacko för stora ;-) haha.

just nu håller jag på att laga mat, pommesfritt och korv ska jag göra tror jag :) mamma jobbar så jag får stå för lagandet eftersom jon inte ens kan koka mackaroner.. höhö!

senare ska jag iväg och träna och förhoppningsvis ska jag hinna med att sola också men det märks väll om det hinns eller inte. nu måste jag gå ner och kolla till maten!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0