mycket smärtsam dag!

hej! just nu sitter jag här och dricker energidryck, det är nog bland det bästa som finns enligt mig!

kom hem från karlstad för ca en halvtimma sen, var där med jacko och sanella för jacko skulle köpa lite kläder oså. åkte direkt efter skolan och efter ett tag i stan så fick jag sjukt ont i magen! :-( den kändes dubbelt så stor än vanligt för att det tryckte så mycket. när vi var inne på H&M så kände jag plötsligt hur yr jag blev och att jag började svettas. då kom det en plötslig spyattack :-o!
men det fanns liksom ingen fungerande toalett i 15-huset så då fick vi skynda oss till mitticity men när jag hade fått lite frisk luft så lättade illamåendet men jag hade ont som fan ändå. jag har kommit på att det alltid blir problem med min dumma mage! så störande.

imorgon skulle jag egenligen vara med på matmässan på skolan, VÄRMLANDS STÖRSTA faktiskt på lilla åsfjärden ;-) skulle varit med från klockan två till klockan sex men nu är det så att jag glömde bort det när jag bokade tid för klippning och färgning, så då tänkte jag att jag skulle vara med på dagen men nu när jag har så fruktansvärt ont i magen så skippar jag faktiskt det :-/

planer inför helgen! på lördag ska jag vara ensam hemma och då har jag jacko och sanella pratat på en liten tjejmiddag samt förfest för att sen dra ut på en annan fest om det finns någon i stendöda grums :-) hoppas på det! ska i alla fall smsa runt till alla tjejerna och höra om dom är intresserade ;-)

men nu ska jag lägga mig i ett vaaaaaaaaaaaarmt bad och hoppas att magen blir lite bättre.
puss


här är smörgås tårtan som jag gjorde till pappa! snygg va ;-) ?


avslutar med en ganska tråkig bild på mig ;-) haha!


Kommentarer
Postat av: Elene:)

shit vilken fin tårta:) och god ser den ut att vara med:)<3

2010-03-25 @ 19:19:36
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: emeli :-)

tack :-)! ja den var god faktiskt :-)<3

2010-03-25 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0