mot segmon!

sara skulle komma hit idag men hon tog sig inte från säffle förens sent så jag åker till henne ist! hoppas bara min älskade pappa kommer och hämtar mig :) vill verkligen träffa sara idag för jag har saknat den lilla masken!

idag har jag inte gjort alls mycket, ingenting faktiskt. var med pappa till grums förut och köpte pizza bara. gött som fan vare om ni ville veta ;-)

jo just det! jag tänkte att jag skulle fråga er vad ni vill att jag ska skriva om i bloggen? hur jag kan göra den intressantare och sånt där :) sen tänkte jag även ha en frågestund så snart som möjligt då ni har möjlighet att fråga vad ni vill! inte säkert att jag svarar på allt för personliga frågor men det är ju alltid värt att ställa den ändå ;-)
men nu ska jag packa ner lite saker för att sen göra mig en tripp till illa segmon och spendera natten där!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0