MIN DATOR ÄR TRASIG :'(

godmorgon! från och med nu kommer det bli lite dålig uppdatering eftersom min kära dator pajade igår. men det kanske var på tiden, den har gått igenom mycket min bäbis..

just nu sitter jag i skolan och lyssnar på lite musik! inväntar första lektionen, vet inte vad jag har men det märker jag väll snart ;-) slutar två idag och då kommer sofia och hämtar mig så drar jag och rider. skönt att det är fint väder, myckeeet roligare att vara ute och rida då!

kan väll berätta lite kort om min dag igår eftersom att jag inte kunde uppdatera då.
jag var i skolan och vi gjorde sista dagen i kallkök kursen. jag och jacko gjorde chocolate chip cookies (stavning?) goda som fan är dom!

vi slutade fem och då gick jag ner och solade och sen kom mamma och hämtade mig så drog vi och tränade. haha illa att jag är klenare än dom 80 åriga tanterna som är där och tränar!
ja, det var väll min dag :) uppdaterar så fort jag får tillgång till en dator!
pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0