ljuva måndag...

jag vet att jag inte har uppdaterat sen i fredags (eller när det var) men jag har inte haft tid att sitta på datorn :-) eller jag har inte haft orken heller för den delen.

i lördags följde jag ju med pappa till göteborg och kollade på båten. den var inte alls lika fin som den var på bilderna så han tyckte inte att den var värd pengarna. men hoppas att han hittar en annan för jag vill åka ring till sommaren ;-) haha!
sen på kvällen så kom sara och hannah till pappa och vi åkte till mamma, då kom sanella och vi drog till danne. drack dock ingenting men det fanns andra som var fulla så att det hade räckt till mig också ;-)! nejdå.

efter ett tag så hängde nästan alla med hem till BB men det kändes så drygt alltihop när jag inte drack så att jag och sara åkte taxi hem vid två halv tre skulle jag tro? sen slocknade jag på soffan!

mamma väckte mig typ vid fyra eller något, full som en kastrull var hon också. det var typ fem pers som stog och stirrade på mig och jisses vad arg jag blev! hade frusit som fan innan jag somnade och när jag väl inte frös längre och låg och sov, ja då ska dom väcka mig och tvinga mig o gå upp och lägga mig :-( fyfan! 
 
sen har jag inte gjort så mycket mer, umgåtts med sara för det mesta :-) men nu ska jag kila, måste klämma in lite arbete mellan varven också ;-) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0