klockan är läggdags emeli!

sitter och kollar på något program, kommer inte ihåg vad det heter men dom är lite småknäppa :-) haha. har lite deeptalk med joyo på msn också. kan alltid vara skönt att prata ut lite!
tänkte faktiskt lägga mig snart och kolla på någon film. ska ta nio bussen imorgon eftersom vi har resurstid på morgonen och det är inte så värst viktigt :-)

ska även gå tidigare från skolan imorgon, redan klockan ett. jag ska hjälpa mormor att flytta alla saker eftersom hon måste flytta. stackars älskade mormor :-( hon som äntligen hade hittat ett sätt att trivas efter allt med morfar och med mamma och pappa. och så måste hon flytta, fyfan säger jag bara!
men eftersom dom som skulle he henne nyckeln till det andra huset var såhäääär dryga så får hon liksom två dagar att tömma hela huset (!) sjukt. därför behöver hon så mycket hjälp hon kan få.

skulle ju ha tränat imorgon men det hinns inte :-P
ska lägga mig och försöka sova nu. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0